عقد و ازدواج

  • ۰
  • ۰

ازدواج در کره جنوبی

ازدواج در کره جنوبی در گذشته یکی از تابو های بزرگ این کشور بود ولکن پس از اطلاعاتی در مورد این راه حقوقی و قانونی مهاجرت به بسیاری از ارقام و آمار و چگونگی و همچنین شرایط ازدواج در کره جنوبی خواهیم پرداخت . قوانین کشور کره جنوبی در سال ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ دست خوش تغیراتی چشم گیر شد ، این تغییرات شامل قوانین مهاجرت به کشور کره جنوبی شد و نیز ازدواج در کره جنوبی تحت تاثیر قرار داد .
در حال حاضر نیز با برکناری رئیس جمهور کشور کره جنوبی با رای پارلمان این کشور مقداری در قوانین بین الملل سر در گمی شاهد خواهیم بود و لذا به احتمال بالا بعد از نصب رئیس جمهور بعدی کشور کره جنوبی بسیاری از قوانین از جمله قوانین بین المللی این کشور از جمله قوانین ازدواج در کره جنوبی دست خوش تغیراتی خواهد بود .
آمار ها نشان می دهد در سال ۲۰۰۱ حدوداً از ۸۰ کشور از طریق ازدواج در کره جنوبی وارد این کشور شده اند ولی در سال ۲۰۱۵ تقریباً از ۱۴۶ کشور جهان افرادی ( چه مرد چه زن ) اقدام به ازدواج در کره جنوبی کرده اند و از این راه به کشور کره جنوبی مهاجرت کردند ، این افزایش آمار و ارقام بیشتر از کشور های مجاور از جمله چین ، ویتنام و ژاپن بوده است .

امروزه کره جنوبی به علل مختلف اقتصادی و جغرافیایی توانسته یکی از کشور های مورد توجه شود ، ازدواج در کره جنوبی موضوعی است که در حال حاضر بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کره جنوبی را به خود جلب کرده است و تلاش شده است در این مقاله ازدواج در کره جنوبی را به صورت کامل توضیح دهیم و شرایط و قوانین ازدواج در کره جنوبی را به شما متقاضیان عزیز شرح خواهیم داد .
سن ازدواج در کره جنوبی یکی از محدودیت ها است . اگر شخصی در کره جنوبی کمتر از ۱۸ سال باشد ( چه مرد چه زن ) باید با اجازه والدین و یا قیم خود ازدواج کند و این محدودیت در ازدواج در کره جنوبی در سن بالای ۲۰ سال برداشته می شود و دیگر محدودیتی در این باب وجود ندارد و متقاضی می تواند بدون اجازه والدین ازدواج کند.

شرایط لازم جهت ازدواج در کره جنوبی

مدرک مورد نیاز جهت ازدواج در کره جنوبی TOPIK نام دارد و متقاضی در شرایط ذیل می تواند این مدرک را اخذ کند :
۱٫ امتحان دادن در یکی از دانشگاه های کره جنوبی
۲٫ امتحان دادن در سفارت
۳٫ امتحان دادن در یکی از موسسات مورد تائید سفارت در خارج از کشور کره جنوبی
وضعیت سلامت همسر ، شرایط کاری ، داشتن کسب و کار در این کشور از دیگر شرایط ازدواج در کره جنوبی است که در باره اگر افسر ویزا و مقامات قضایی کشور متوجه جعلی بودن یا کذب بودن اظهارات طرفین شوند ، این امر جرم انگاری شده است و بعد از رد کردن تقاضا ی روادید شخص ملزم به جبران خسارات وارده احتمالی خواهند کرد .

ازدواج در کره جنوبی 1 ازدواج در کره جنوبی

افراد ذیل جهت ازدواج در کره جنوبی از داشتن ضامن معاف خواهند بود :
۱٫ شخصی خارجی ای که با شخصی که تابعیت کره جنوبی را دارد قبلاً ازدواج کرده است و اکنون تقاضای ورود به کشور را دارد .
۲٫ شخص خارجی به طرق قانونی وارد خاک کره جنوبی شده است و تقاضای ازدواج در کره جنوبی داده باشد .
۳٫ شخص خارجی مورد تائید دولت و مقامات کره جنوبی باشد .
درآمد شخص در کره جنوبی جهت ازدواج در کره جنوبی بنا به تعداد اعضای خانواده متفاوت است . به عنوان مثال مردی در کره جنوبی اگر بخواهد باشخص خارجی ازدواج کند و برای ۲ نفر باید تمکن مالی نشان دهد و درآمد مکفی ( تقریباً ۱۵ هزار وون در سال ) داشته باشد تا بتواند شخص خارجی را از طریق ازدواج در کره جنوبی وارد این کشور کند .

پیشنهاد می شود در زمینه ازدواج در کره جنوبی و طرق مختلف مهاجرت به کشور کره جنوبی با مشاورین ارشد موسسه حقوقی ملکپور تماس حاصل نمائید تا در این باره از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید .
بعد از احراز شرایط و رعایت مواعد قانونی دولت کره جنوبی به متقاضی ازدواج در کره جنوبی ویزای F2-1 می دهد که این ویزا ۶ ماهه است . جهت اخذ این ویزا ضامن مورد نیاز است ، این ضامن می تواند از داخل کشور کره جنوبی باشد و این ضمانت ۵ سال معتبر است . مبلغ این ضمانت سالیانه توسط دولت مشخص خواهد شد .

  • ۰۰/۰۱/۱۵
  • فخری حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی