عقد و ازدواج

  • ۰
  • ۰

اقدامات مهم در خدمات مجالس و پذیرایی از مهمان ها

کیفیت پذیرایی و شام عروسی
همه انتظار دارند که در شب مراسم عروسی شما خوب پذیرایی شوند، پس کیفیت پذیرایی شما بسیار مهم است. سرو نوشیدنی مناسب فصل، شکوه خاصی به مجلس شما می دهد. اگر با مشکل بودجه روبرو هستید توصیه می شود تعداد مهمانان را کمتر کنید و بر کیفیت غذای خود بیفزایید. برای داشتن مجالس عروسی شیک بهترین سرویس ها را به مهمانان خود تقدیم کنید. لیستی از فهرست مهمانان خود تهیه کنید به علاوه یک لیست از مهمانان رزروی هم داشته باشید. همیشه در نظر داشته باشید که تعداد مهمانان نوساناتی دارد، یعنی ممکن است به تعداد مهمانان افزوده و یا بالعکس کم شود.


بهتر است در انتخاب نوشیدنی ها کمی سلیقه به خرج داد و به جای استفاده از چای در تابستان از آب پرتقالی خنک و در زمستان از چای،قهوه و نوشیدنیهای داغ و مطبوع استفاده نمایید.


تهیه میوه و شیرینی از طرف برخی از موسسات خدمات عروسی تقبل می گردد، شما می توانید با در نظر گرفتن سلیقه خود و میهمانان منو مورد نظر خود را سفارش دهید و با یک پذیرایی مطابق میل و سلیقه مهمانانتان شبی خاطره انگیز را رقم بزنید. به طور مثال چند نوع نوشیدنی سرو کنید تا مهمانان مطابق با ذائقه خود از میان آن ها انتخاب کنند. همه این ها مستلزم یک برنامه ریزی عالی قبل از مراسم عروسی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی